Kızlar 35 haftalık gebeydim ara ara sancılarım oluyordu yine şiddetli bir kaşık ve bel ağrısıyla hastaneye gittim ufaktan da pembe bir kanamam olmuştu hastaneye gittiğimde kendi doktorum yoktu nöbetçi kimse ona göründüm muayene edildim 1 cm açıklık var dedi seni sezeryana alıcaz işte daha önce sezeryan olduğun için sen ve bebek için tehlikeli dedi ve sahur yapmıştık eşimle yemek yediğim için saat 3 de gittim 7 de beni acil olarak doğuma hazırladılar korktum bebeğime bişey olucak diye nst de sancılarım çıkıyordu kendi doktorumu isteseydim 8 bin mesai dışı olduğu için para ödicektik ve gerek duymadık doktora güvendim doğuma alındım doğum sırasında bana diren takılmış daha önce size takıldı mı bunu da yazarsanız sevirim böyle bir şey görmedim çünkü 1 buçuk saat sürmüş doğumum ve çıktığımda bebeğim yoktu..
bebeğimi ambulans ve siren sesleriyle başka bir hastaneye sevk etmişler ciğerleri bembeyaz gelişmemiş nefes alamıyor ve bebeğime güç uygulanmış heryeri mosmordu parmak izi hatstane çalkalanmış çocuğuma 20 dk müdahale edilip hayata döndürmüşler gerekli şikayetleri yaptık.. bebeğimden ayrı 2. Günüm ve çok kötüyüm dikişlerimin verdiği acı ve içimden bir parçanın o durumda olması beni mafetti
Bebeğim oksijensiz kalmış olabilirmiş ve bunun da tehlikesi beyinde sorun oluşabilir bunun hesabını kim vericek. Hakkımı helal etmiyorum.. Allah belanızı versin. Oradaki bir hemşire insafa gelip herşeyi anlattı aciliyetim olmadığı halde beni doğuma almış senin de canın benimkinden fazla yansın doktor..! Ümraniye santral Medipol ❗️❗️