Sibelldl Merhabalar benim ilk gebeliğim ve aşılama ile oldu 17 haftalığım şu an ama hiçbir şekilde hareketleri falan hissetmiyorum . 2 hafta önce kalp atışları gibi şeyler hafif seğirmeler hissediyorum gibiydim ama 2 haftadır hiç bieşy hissetmiyorum normal mi sizce ?
Fatma_ecem4 Sibelldl ve ilk hamileligimde 12 haftada hisseden ben bunda hissetmiyorum bide piskolojik benimki doktora gittiğim zaman sonraki gün hissediyorum birkaç gün sonrasında yine hissetmiyorum sonra kafayı yiyorum kontrole kadar ama endişelenecek bişey yok diyor doktor
Lumlum Sibelldl ben 17nin sonunda hissettim doktorum zayıfsın diye erken hissetmişsin dedi yani erken şu an içiniz rahat olsun
Gulluuuuu Sibelldl ilk hamilelik gayet normal ben 18 bitine yakın hissettim asla korkmayın ama eğer çok korku içindeyseniz yarın sabah sağlık ocağına gidin kalp atışını dinletsin ebe size
Lavinia96 Sibelldl arkadaşım 23 te hissetti bende 18 de hissettim. Şimdi 25 haftalığım 18. Haftada falan da hergün değildi. Haftanız erken endişelenmeyin.💕🥰
Hayat31 Doktora gittin mi? Ben 1 gün hissetmedim korktum direk acile gittim. O haftalarda olması normal diyorlar ama yinede insan korkuyor. Bence bı doktora görün
Sibelldl Hayat31 haftaya çarşamba randevum var gideceğim olmasa öne çekerim detaylı ulstyna denk gelsin diye haftasını bekliyorum o yüzden
Zhrn Fatma_ecem4 tam olarak bende bu haldeyim hastaneye gidip geliyorum bi kac gün iyiyim sonrasında yine panik halindeyim ama ben daha önce bebeğimi kaybettim bu yüzden aşırı takıntılı oldum
Hayat31 Fatma_ecem4 doktor herşey normal diyorsa o zaman korkma. 22-24e kadar böyle oluyor hep. Güzel düşünmemiz lazım herşeyi ☺️
canoygz Telaş etmeyin 20 haftalıkdan sonra hissediyorsunuz ama her zaman değil bünyeye göre değişiyo 😊
Sibelldl Lavinia96 anladım çok teşekkür ederim ilk gebelik ve tedavi ile olunca biraz korkularım oluyor ayrıca miyomlar var o yüzden biraz fazla korkuyorum :)
Nskan 16+4 üm hiçbir hareket hissetmedim doktorum henüz erken olduğunu 20-22.haftalarda anca hissedebileceğimi söyledi, herkes hamileliğini farklı geçiriyor burda başkalarıyla kıyas yapıp endişeleniyoruz sadece :)