Kızlarr iyi geceler 🌸 Bebeğim 31+3 haftalık oldu. Ama hala başgeliş değil kafası sağda duruyor. Haftam küçük diyebilirsinizzz ama ben strese giriyorum dönmeyecek makat geliş olacak diye. Burada okumuştum birisi konuşuyordu bebekle ve egzersizle birlikte bebeğinin döndüğünü söylemişti. Ve birsürü farklı birşeyler yapanlar vardı 😂 Neler yaptınız dönmesi için? Egzersiz yaptıysanız hangi egzersizi vs. Detaylı bi şekilde anlatır mısınız 🥲