Vefayusra ben yine kanamamın çok olması öyle başlaması ihtimaline karşı özel ambulans ve benim hastanenin ambulans bilgilerini kaydettim. Çok az bir ihtimal zaten ama pimpirik biriyimdir bir kenarda dursun diye. Belki siz de öyle şeyler araştırır işinizi sağlama alabilirsiniz. Benim doktorum öyle şeylere gerek olmaz dedi ama diğer doktor da öyle diyince b planı olarak tutuyorum. Hani hasta nakil, özel ambulans falan onları bir araştırıp bilgi alıp biraz daha rahatlayabilirsiniz belki. %1 olacak bir şey bile olsa en kötüsüne hazırlıklı olalım kafamız rahat olsun bence. Onun dışında doktorum kasılma durdurucu bir ilaç verdi evde dursun doğuma kadar zaman kazanalım başlarsa kullan diyebilirim diye. Demek işe yarıyor öyle şeyleri sorabilirsiniz. Yine size zaman kazandırır o tarz ilaçlar belki. Büyük ihtimal hiç birine ihtiyacımız olmayacak bunların ama riske atmaya gerek yok.