Gul_se77 Son 3 saattir 5 10dkya bir karnim taş gibi kasılıyor ama ağrı yok sadece nefesim çok daralıyor sizce doğum mu başlıcak doktorum 1hafta içinde doğurursun demişti ilk gebeligim oyuzden tecrubesizim
mavikalpvemavikalp Gul_se77 olabilir düzensiz sancıların tutmuştur düzene binerse eğer hastaneye gidin
Gul_se77 mavikalpvemavikalp 3 saattir düzenli geliyor ama suyum veya nisan gelmediği sürece gitmem heralde
_Minik_ Gul_se77 suyun gelmesi önemli değil, kasılmayı takip et 10dkdan 1oluyorsa açılman başlamış ola bilir. Gidersen bir şey kaybetmezsin en iyi ihtimal eve gönderirler. Ağrı dediyin de sancı kasılma anında olan