Aysenuer benim 20. Haftadan beri var geceleri soğuk ter atıyorum ayaklarımın altı çayır çayır yanıyor ve yorumlarda cinsiyetle alakalı denmiş ama benim bebeğim kız. Şekerim de çıkmadı 75gram şeker yükleme 1.saat 150 çıktı yani değerlerim de gayet normalmiş ama hamilelikten dolayı oluyor herhalde bu tarz ateş basmaları