Adabp 40 ı çıkmamış bebeği ikindiden sonra yıkamak iyi değil derler hep. Nekadar doğruluk payı var bilmiyorum ama 40ından sonra benim ablamın var bebeği en yakınımda yıkıyoruz yani. 40ı çıkana kadar yıkattırmadı annem akşamları muhtemelen bende aynısını yapıcam gündüz yaptırıcam banyosunu. Ama 40ından sonrası için bişey duymadım😄