37+5 haftalik hamileyim salı günü kontrolüm var bugün çok fazla bel ağrım ve adet ağrısı gibi ağrım var sizce kontrolü bekleyeyim mi yoksa simdi gidip nst cektireyim mi bebek hareketli şu nisan falan gelme durumu da yok hastaneye gidince açılma varmi diye bakarlarsa diye korkuyorum