170420 38+0haftaya giriş yaptık var mı belirtiler kizlar doğum için yada kolay olsun dye neler yapiyirsunuz
Sevilemine 170420 ya bende ara ara sancılar oluyor iyice ağırlaştım kasiklarim ağrıyor nolacak bilmiyorum bebeğim en son terstti dondu mu bilmiyorum assadan hissediyorum hareketleri
sakinanneee3 170420 38+3 her yerim agrıyor kemiklerim batıyor resmen 2 cm acıklık var ama gerçek düzenli dogum sancısı yok yalancı çok🤭😂
170420 Sevilemine ya size söylediler mi ters olduğunu doktora sordum bna birşey demedi sinirim bozuldu
Sevilemine 170420 ben 13 ünde doktor kontrolüne gittim bebeğim makat duruş kafası yukarda dedi iki hafta sonra tekrar gel dedi ama randevu bulamıyorum hafta içi denicem gidip randevusuz bakılırsa bilmiyorum
sakinanneee3 Sevilemine bakılıyor son aylarda her hafta gidiliyor ya mhrs 15 güne bi randevu veriyor ya dr bakıyor
sakinanneee3 170420 dr baktı bu hafta içi dogum olur dedi ama bugun ebe baktı eski dogumundan kalma açıklık dedi rahim yumuşamış dedi🤭dr baktı hafif kasılma çıkmıştı