Slm arkadaşlar bende tedavisiz hamile kalamayanlardanim malesef 2 çocuğum var ilkinda ilaç kullandığım ay 2. De hem ilaç hemde çatlatma iğnesi kullandığım ay hamile kaldım şimdi 3. İstiyoruz 3 aydır korunmuyoruz ama yok bugün adet oldum yine sizlere sorum ben burda çok okudum ovulasyon testi kullanıp hamile kalanlar ama ben hiç kullanmadim beni aydınlatır mısınız nasıl kullanmam gerekiyor ne zaman kullanmaya başlamak gerekiyor hiç bilgi sahibi değilim bu konuda doktora gittim geçen ay hiç bir problem yok bekleyelim dedi bende bu ay bu şekilde yol izlemek istiyorum birde bu şekilde denemek istiyorum eğer yine olmazsa doktora gidip ilaca başlarım yine dediğim gibi hiç bilmiyorum nasıl kullanacağımı aydinlatirsaniz sevinirim