Fatmakrnc bende 35 de ogrendım aynı sey bende de oldu karın bas ondeydı su sorunu hıc yasamadım sadece
Seker yuklemesinde cıkmadı bende farklı bı doktora gittim kontrole kendı doktoruma sıra yoktu normalde 1 haftaydı 2 haftaya yukselmıs doktor bıde en dusuk degerlerı diyorum senin sekerın yuzde yuz var dedi bende cıkmadı dedım oda sonradan olabilir surekli kontrol et dedi bende o gun alet aldım cıdden sekerim varmıs 39+0 da tekrar kontrole gittim 3700 dedı devlet hem de ozele gidiyordum ozel 4 u gecer diye basından beri diyordu iri diyordu ama sekerdenmış 35 de ogrendım neyse devlet hastanesinde dogurcam diye son 1 ay ozelı bıraktım 39 da 3700 dedı suyun geliyor yatıralım hazırlan gel dedi bende oyle yaptım alttan baktıy yatırmadı su degıl dedi bende ozele gidelim sezaryan olum dedim ertesi gun sezaryan oldum kızım 4100 dogdu bız şok irileşmiş sabaha kadar sekerıne baktılar yükselmeseydı yatcaktı sukur sabaha dogru duzeldi o yuzden cok dıkkat edın eger normal bekleseydim ozelın dedı gıbı 4 u baya gecermiş içime dogdu kendi isteyimle sezaryan oldum iyi ki beklememişim 🥹