nazli_857 30+3 haftaligim vajina da çok ağrı var oturup kalkınca uzaninca bıçak batması gibi bu haftalar da normal mi ağrı sürekli var ama.hic gitmiyor kemik ağrısıda var
Fundahakanb nazli_857 30+ 4 benim .kuyruk sokumu ağrım ,yürürken otururken acıyan rahimim patlayacak gibi sanki :)) ikinci bebek benim bunlar normal şeyler .
mrsckmkc nazli_857 haftamız aynı sizde de sağ sol kasık ortasındaki yerde rahimde yani sızı gibi ağrı oluyor mu özellikle ayaktayken?
nazli_857 mrsckmkc evet ama bende en çok vajina ağrısı var hani yeni doğum yaparken yürürüz ya şuan öyle yürüyorum çok ağrı var vajina da
meelooss Şuan benimde kasılmam var karnımın alt kısmında ağrı var karnıma arada sancı giriyor yarın 33. Haftama giricem bunlar normal mi acaba böyle olan var mı
nazli_857 Fundahakanb evet gerçekten çok zor benim başından beri öyle 15 haftalikken suyum geldi perinatoloji bölümünde yattım 6 gün ondan da biraz korkum var açıkçası