Aymehah Kızlar ıntettten baktım bulamadım göbek delıgı agrısı normalmıs ama benim gobegımın altı olan karnım acıyo.. 28 haftalık hamileyim. Gobek buyudugu ıcın olabılır mı??
Yalinn8 Aymehah ben de 28 im ama benim daha erken haftalarda cok siddetli gobek deligi agrim olmustu neyseki gun icinde uzaninca gecti ama dr sık sık tekrarlarsa soyle fıtik olabilir demisti, tekrarlamadi neyseki