Yusufcinarinannesi Selinnnncim Selinnnncim bence endişen var sa 3 aylık olmasını bekle o zaman yaparsın.benim doktorum 3 aylık olsun sonra yapabilirsin dedi canım
cyakdemir Ben ilk aydan itibaren yaptırıyorum, dün yaptırdım. 26 günüm kaldı doğuma son günlere yakın bi kez daha yaptırıcam. Bende bi sorun olmadı çok şükür ama yine de kendiniz daha iyi bilirsiniz 😊
Sofita Benim.doktorum lazer epilasyona falan herseye onay verdi. Sac bile boyatiyor insanlar. Bu kadar kadin agda yapmadan mi gidiyor doguma. Ben de gidecegim valla
Gbicer Ben bu gün yaptırdım 😀 düzenli olarak da yaptırıyordum dr um da bi zararı olmaz dedi bu arada 33+3 olduk bi sıkıntı olmadı
Gnygns SevgiTkn 😂😂😂 ağda yaptırıyorken kim kasılıyorsa o onun sorunu mu ☺☺ kadın zaten sizin sorununuzu sormamış genel sormuş kasılabilir yani garantisi yok .tebrik ederim sizi kasılmadığınız için 👏👏👏