KubraAydin En son 14 şubatta regl oldum bebeğim 4 aylık emziriyorum dün test yaptım negatif bugün sabahtan beri pembemsi akıntı oluyor acaba regl mi oluyorum anlamadım inşallah hamile değilimdir
miranmiran1306 KubraAydin test yaptıysanız çıkmadıysa yoktur bende 14 şubatta adet görmüştüm test yaptım çıktı