Kızlar bugün üşüttüm mü bilmiyorum önce bir kabızlık ve gaz sancısı oldu daha sonra ishal oldum belim de ağrıyor sanki kasıklarım sızlıyor doktora gitmeli miyim sizce beneğim hareket ediyor ama bilemedim ishal erken doğum belirtisi diye de okumuştum korktum şimdi yaşayan var mı 🥹🥹