22 haftalik hamileydim 3lü trst 121/1 riskli cikti detayliya girdim kordon damari eksik dendi amniyosentez yapildi 3 gun kasik bel agrisi cektim 3gun gecesi agriyla uyandim kanamam vardi en yakin hastaneye gittk dogum hane kapisinda suyum bosaldı basaksehir cam sakuraya sevk edildm hic suyu kalmamis enfeksiyon basladi beni zehirlemeye baslayinca dogum baslattilar aksam 9 da dogum yaptim nefes borusu yokmus gelismemis vucudu yaralar koku yarim saat yasamadi ruhum öldü onunla beraber bu tesleri ciddiye alin önemseyin