Hanımlar merhaba yeni doğum yaptım bebeğim 15 günlük bir hastaligimdan dolayı doktor 10 gün hastanede yatış verdi ama kabul etmedim bebeğim emiyor diye ama başka çare yok diyolar bebeğim emmeyi bırakır diye çok korkuyorum sürekli ağlıyorum emmesi için sütümü çoğaltmak için çok uğraşmıştım oysaki şimdi zoruma gidiyor