Gggg-12 Kızlar sezeryan olalı 10 gün oldu kabız değilim ama ıkınamıyorum kesinlikle ne içicem napıcam delirmek üzereyim ağrım oluyor sinameki çayı içtim iki bardak şimdi ama lavman yapsam mı diye düşünüyorum korkuyorum da
Adenala Gggg-12 Kayısı hoşafı sade kefir de deneyebilirsin sinemaki çok fena ishal yapıyor canım sonradan zorlamadan dolayı basur olursun o daha kötü
Zeyneppp12- Gggg-12 ben kızım doğduğunda her gün çorba içip yanındada balkabağı tüketiyordum tuvalet sorunu yaşamadım o yüzden
Gggg-12 Adenala denedim onları yok tuvaletim var yapamıyorum çıldırıcam basur falan hiç umrumda değil 😄
Gggg-12 Zeyneppp12- benim normalde de tuvalet problemim vardı 5-6 günde yapardım ama zorlayamıyorum şuanda
Sevmbiln Valla ben 10 gün çektim en son lahman yaptım hiç bişi olmadı kadar rahatladım ağrılarım gitti resmen boşa bekleme canım en güzel çözüm lahman
Sevmbiln Kays’ı suyu rezene sıvı gıda tükettim hiç bişi olmadı normalde asla gabızlık çekmem ama lahman yaptım okadar şu geldi anlatamam yine olsa yine beklemem yaparım