Gizemkmc Kızlar merhaba 27 haftalık hamileyim herkes göbeğimin çok aşada olduğunu söylüyor normal mi bu erken doğum mu olabilir yaşayan var mı?
merimiri Gizemkmc gayet normal herkesin aynı olmuyor ki endişe etmeyin bende zayıfım göbeğim aşağı doğru nispeten bebeğim erkek 😊 erkeklerde daha aşağıda olur diye bi düşünce de var tabi
Gul2727 merimiri çok haklısınız genelde erkek bebek annelernin göbeği dik ve aşağıda olur büyüdükçe dahada farkediliyor 30 + 1 haftalık benmde aşağıda gören dikkat et erken doğumun olmasın diyo kontrole gittm hersey normaldi öyle olsaydı doktor söylerdi.
Gizemkmc Yani erken doğum riskim olmadığını söyledi doktorum zaten ama herkes bir yorum yapınca korktum . Evet bebeğim erkek