Seymaemre Kızlar herkesin mi başına geliyor merak ettiğimden yazıyorum:) 25. Haftamdayım ama benm 16. Haftadan beri göğüslerimden sıvı gelıyor koyu sarı renkte bugün bakıyordum göğüsümde 4 delik varmış şok oldum tek var sanıyordum ay cok değişik geldi paylasmak istedim 🤔
Krasivyy Seymaemre bende az önce post açtım canm bugün gece 20 haftalık oluyoruz kızımla bnm de göğsümden sıvı geldi korkulacak bşey yok diyolar
Ahsenveannesi Seymaemre benimde 23 24 gibi ara ara geliyordu bende seviniyordum sut sıkımtisi cekmem diye ama kesildi 31deyim😂
__aRzUu__ Seymaemre Krasivyy kızlar siz krem falan kullanıyormusunz bende de gelen sütle çamaşırıma yapıştkça ucundaki şeyler çıktı iyice delik delik oldu şimdiden sızlıyor krem sürüyorm dünden beri oda daha yumuşattı artırdı gelen sütü
Seymaemre Krasivyy önce şeffaf 2 ay sonra kahverengi 3 ay sonra sarı 🥺 bende ole oldu suan senınki ne renk ama sıkma dedi doktorum ben dayanamadıgımdan sıkıorm :(
Findix Ahsenveannesi ayyy benimde öyle oldu 20 'li haftalara yaklaşırken her sabah süt gelmiş şekilde uyanıyordum sadece sol göğsümden ama sonra 30 lu haftalara girince kesildi artık gelmiyor neden acaba moralim bozuluyor sütüm mu kesildi diye doğurunca sorunsuz gelir inşallah 😔
Seymaemre __aRzUu__ kantoron yağı sürcem canım ben daha başlamadm ama 6. Ayımdayım 8 de sürcem ... Ay benımde camasırıma akıppp duruyo uçlarıda sızlıo insallah simdiden acımaya yara olmaya başlamaz
Gmzcyln Kızlar göğüsleriniz st bezleri oluşup st geliyor bu sebepten sıkmayın o st bebeğin içmesi gereken sarlık vesayre hastalık önleyici sizin ağ sütünüz
__aRzUu__ Seymaemre işte benim de 21. Haftada falan başladı akmaya şimdi 35 oldum yara gibi sızlama yapışmaya başladı şimdiden böyleyse emzirmeye başladımzda nolcak😒
Bushra21 Seymaemre 4 az değil mi ben benimkini saydım 10 tane bir sürü delik var ama bir kaç tanesinden süt geliyor az çünkü leke yapıyor sütyende 🤲🏻
Seymaemre Bushra21 yok kuzu cıktığı yere baktım baya inceledm süt gelırken bende 10 yok:( ben tek delik sanıodm saasırdm 4ü gorunce bile :D
Findix Seymaemre Yok hayır hiç ellemedim her sabah uyanınca atletimde süt olurdu kendi kendine gece ne oluyorsa sonra sadece sol göğsümden geldiği için sağ göğsüm biraz sarktı daha büyük kaldı bende sutyenle yatmaya başladım sarkmasınlar diye ondan mi acaba kesildi gelmesi doktoruma sormadım henüz