Selinner Kızlarrr yardım lütfen? 27 haftalık hamileyim kızımın hareketlerini bugün az hissediyorum geziniyo ama hareketleri çok yavaş normal mi bunu yaşayan oldu mu aranızda?
Mutluluk71 Selinner gezindiğini hisediyorsan korkma biraz tatli birieyler yiyip uzan istersen için rahat etmezse kadın doğum acile gidip nst bağlata bilirsin ultrasyondanda bakarlar aklına kötü birşey getirme
Eko93 Selinner yani uyuyorlar genelde, belki dün çok yoruldunuz ya da bügun ondandır. Benm de 2 gün çok hareketliydi ama bugün çok sakin, bence olabilir
Bernush Selinner bende sizin gibiyim. hissediyorum kıpırtıları karnımda ama bi ara daha sertti hareketleri. Hemen pimpirikleniyorum, sizi çok iyi anlıyorum.
Selinner Mutluluk71 hareketler azalınca endişelendim. Hastane yakın değil eşimde şehir dışında çalışıyor 4 yaşında kızımla yalnızım 😭 o yüzden yarını beklemem lazım ama dediğim gibi hareketi var ama gezinir gibi baya az
Selinner Eko93 1 hafta var aramızda ne kadar tuhaf bu hamilelik denilen şey 1 saat bile hareket etmese kafam onda kalıyo iyi mi acaba diye
Eko93 Selinner bende öyleyim ama artk diyorum yapcak bir şey yok. Bgn çikolata falan yedim ama yok bana mısın demiyor. Dedm herlde uyumak istiyor. Yarında hareket etmezse panik yapabilirim 😅😅
Sumeyyeky Selinner benim kız da bir gün kıpır kıpırsa ertesi gün tembelleşiyor korkutuyor beni de bebeklerin keyfini beklemek çok yorucu 🤗 hareketlerini hissediyorsan yine de sorun yoktur 4-5 saat boyunca hiç hissetmezsen acile git demişti bana ebe 🌸
Scelikler Selinner bu bebişler bizi meraktan öldürcek normal galiba bnde bazen gün içinde hissetmiyorum bazen de çok hareketli oluyor
Rojdademirkol Ne durumdasiniz merak ettim. Bende 27+4 benimkide oyle kafasına göre takılıyorlar bence. Bazen resmen döndüğünü hissediyorum bazen sakin bir iki tekmeyle gun bitiyor😄😄
Selinner Rojdademirkol Ben acile geldim dün gece ve nst de sancı çıktı yatışım yapıldı kızlar bana ve bebeğime nolur dua edin daha çok erken gelmesi için. Sancıyı durdurmaya çalışıyorlar. Serum takıldı ciğer geliştirici vuruldu. Birde serklajlıyım. 27+4 bugün 😭
Rojdademirkol Selinner yaaa ciddi misin cok çok gecmis olsun Rabbim şafi ismi huyu suyu hürmetine şifa versin. İnşallah sancı durur ve tam vaktinde gelir
Momofelisa Selinner canım peki hareketlerinin azalması sancının bir belirtisimiymiş? Benim de dünden beri çok azaldı hareketleri acaba bende mi gitsem bir acile bilemedim
Selinner Momofelisa valla kuzum hareketleri az dedim nst ye bağladı sonrada sancı çıktı şimdi ne desem bilmiyorum. Devlet hastanesi sağolsun zorla cevap veriyolar
Momofelisa Selinner anladım her halükarda gitmekte yarar var o halde. Peki kalp atışı nasıl azalma vs var mı yoksa sadece sancı mı var
Selinner Momofelisa hayır kalp atışında ve kızımda hiç birşey yok sadece sancı çıktı. Dünden beri nst ye bağlıydım. Nidicard diye bir ilaç var onu almayınca sancım yükseliyo. Onu içince düşüyo. 6 saatte bir içiyorum şuan.