Neva_aydn adet düzensizliğim vardı 1 ay ilaç kullandım ismini hatırlamıyorum 1 ay sonra kontrole gittim kölemen verdi 5 gün kullandım 5. günün akşamı saat 22.00 da ilişki ve ertesi gün 10.00 da ovitrelle çatlatma iğnesi dedi doktorum uyguladık çok şükür o ay hamile olduğumu öğrendim şimdi ilk oğlum 2 yaşında kızıma hamileyim32 haftalık 🧿🤲🏻❤️