Yesim0722 Kızlar, 24+4 günlük hamileyim. Son 2 gündür bebeğin hareketleri azaldı ve kuvvetsizleşti gibi hissediyorum. Net hissedemez oldum. Bu haftada normal mi ? Başına gelen var mı ? Endişelenmeye başladım.
drya_slmz Geçen doktoruma sordum 5 saat hissetmezsen hastaneye gel dedi öncesinde karnını doyur çikolata ye su iç sol tarafına yat dedi ebe arkadaşımda hissediyosan sıkıntı yok dedi bazen sizin yorgunluğunuz onuda yoruyo😴 benimde azalma olmuştu 2-3 gün dinlendim normale döndü