Sezaryen sonrası anesteziyi atamamış olabilirsiniz. Bende de çok fena baş ağrısı yapmıştı, bol kafein (sert kahve, bitter çikolata) ve bol su ile geçti.
Ama vertigo da olabilir bilginiz olsun. Bende doğumdan 5-6 ay sonra başlamıştı. Uykusuzluk, yorgunluk ve stres çok tetikliyor.