Taha öncelikle hoş geldiniz izmire:) sağlık bakımından pek gelişmemiş çok şey beklemeyin derim ben hemşireyim dr bakımından çok araştırma yaptım ve hala da araştırıyorum benim dr Alsancak’ta Sümeyra tatar özel muayaensi var 200₺ iyi bi kadın insan olarak ama ya Bn tecrübeliym çok şeyde bekliyor olabillrim kadına ben diyorum ne yiyeyim bni tartın Bn sormayana kadar anlatmıyor ama devam şuan Tınaz tepe var bucada hepsi berbat gittim ve adam hamileyim alttan muayene edecekmiş bebeği görmezmiş hemde prof,egepolda 9 ay seni takip ediyor sonra gece suyun geldi hiç tanımadığın bir nöbetçi hekim gelip giriyor doğuma,şuan bnde çok kararsızım vesselam medikalparka da gittim orası hakkında duyduklarım da şok etti ayrıca,can bey diye arkadşım dr var şimdi bi ona gidicem ona çok iyi diyorlar