Hyryaytn9004 Diyabetlianne 5+1de keseyi gördük bugün 7+1 hem bebeği gördük hemde kalp atışını duyduk.
aysegul1122 Diyabetlianne 5. Haftanın sonunda görebildik. 4 haftalıkken evdeki testte çıktı ama ultrasonda görülmedi. 5in başında keseyi sonunda içindeki bebeği görebildik 🫶🏻
kbra_588 Diyabetlianne merhaba canım 5+3 de kese 7+4 te kalp atışı çok şükür. İnşallah sende hayırlısıyla görürsün
Diyabetlianne Hyryaytn9004 çok sevindim 6+4 ken kese ve yolk gördü bebeği göremedik pazartesi yine gidicem 7+1 im şu an ben de inşallah görürüm dua et lütfen bana
Dlntkesn Diyabetlianne bende senin gibi 6+1 de yolk sac ve keseyi gördük 7+1 de bebeği ve kalbi gördük çok şükür. Endişelenme sende görürsün inşallah 🤲🏼💜
Nezahatozen Kızımı 6+2de görmüştüm kalbini dinlemiştim bakalım 2. De 7 haftalıktayken gidicem insallah duyarız
Diyabetlianne Nezahatozen Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bana da dua edin lütfen