OYKUmom İlk hamileliğimde gebelik şekerim vardı şeker hapı yutuyordum 2.hamileliğimde birkaç kez ölçtüler normal yok denildi her zaman değil ama arada şekerim çıkıyor sanki gibi bu normal durummu şuan mesela öleyim aptal gibiyim kafamı tutamıyorum