Ezgicimm dha çok erken ağrılarınız olması normal bence . Ekstra değişik hiç belirtim olmamıştı hata adet olacağım sanmıştım, göğüslerim ağrıyordu şişmişti , bacaklarım çok kötü acıyordu benim normalde de adet öncesi baya bi bacak ağrısı çekiyordum , ve belim ağrıyordu . Umarım tutar en güzel haberleri alırsınız🤲 Fiziksel ağır yorucu iş yapmamaya özen gösterin. Kahve, bitki çayları , kola gibi ürünlerinden sonuç belli olana uzak durmaya çalışın.