Merhaba kızlar bugün tam 40 haftalık olduk devlet 10 gün daha bekleyip önce suni en son sezeryan dedi, özelde hemen suni istersen sezeryan dedi açıklığım yok beklemenin boş olduğunu düşünüyorum 😔 yalancı sancılar var sadece o kadar bebek baş aşağı geliyor ama kafası henüz pelvis kemiğine girmemiş dedi sezeryan için pazartesi günü özele gideceğim sanırım siz olsanız napardınız 😔