fatmapamukyildirim Kızlar hamile kıyafeti doğru düzgün yok sizin aldığınız kıyafetler var mı 6 aylığım aldığım çoğu şey dar oluyor 🥲
Deletedmom_88 fatmapamukyildirim ben öncelikle hamile kıyafeti olarak hiçbir şey almadım, normal alışveriş yaptığım sitelerden büyük bedenler aldım. Hamile kıyafetleri çok fena gerçekten 🥲🥲 gel de beğen al
Ayissiya41 fatmapamukyildirim ben çok bir şey almadım açıkçası, bi hamile taytı aldım çok rahat geri kalan kıyafetleri xl ve oversize aldım. Hamile kıyafeti çok pahalı ve bir daha ne zaman giyeceksin, gereksiz yani.
fatmapamukyildirim Deletedmom_88 işte büyük beden almama rağmen göbek olduğu için pantolon sıkıyor elbisede toplanıyor gıcık oldum ya
fatmapamukyildirim Ayissiya41 çalışıyorum bende 2 tane tayt aldım kış olduğu için idare ediyorum ama artık o kadar sıkıldım ki değişik şeyler giymek istiyorum