Bebegimde dogdugunda teatislerinde kararma varsi ultrasonla bakildi bir sorun gozukmesi biraz sivi birikmesi var o kadar. Ama kan sonuclarinda acth değeri biraz yuksek geliyor. Diger sonuc bir hafta sonra cikicak bilgisi olan yazabilirmi.endokrine yonlendirdi. Korkuyorum lutfen