Esrchn14 3 gün once ikinci doğumumu yaptım fakat sürekli birden suyum gelmiş gibi hissediyorum, bende acaba içimdeki su tamamen bosalmadi mi diye düşünüyordum ki idrarımı tutmadığımi fark ettim. Bu durumu yaşayan oldu mu
Fatma44 Esrchn14 ben normal doğum yapmıştım ilk zamanlar tutamıyordum hep öyle olacak diye çok korkmuştum sonra düzeldi şükür
ikiprensesannesi27 Esrchn14 aynı durumdayım şu anda 3 gün önce 2. doğum oldu bugün 2 defa bildiğiniz idrarimi tutamadım tamamını yaptım nasıl oldunuz siz bu durumda