ferhpnar 15+4 deyim hisseder miyim sizce yoksa bazen bişey hissediyorum bağırsak hareketi mi emin olamıyorum siz hissediyor musunuz
Sermec27 ferhpnar olabilme ihtimali var ilk oğlumu 18 de ikinci oğlumu 16 da üçüncü oğlumu 15 te hissettim 🥰
sandraa2 ferhpnar 2. Bebeğim olacak suan 19 haftalığım Bn 13. Haftada hissetmeye başladım ama senin gibi bagirsaklarmi bozmuşum sanıyordum zamanla bebeğimin olduğunu anladım
gokcegn21 ferhpnar ben de 14+3 haftalığim sağımda ara ara bişey sertleşiyor anlamafim. İlk gebeliğim kız 20 de hissetmiştim
huysuz__ ferhpnar bende öyleyim şuan 16 haftalık olduk, 14 ten beri anlık hissediyorum gece yatarken özellikle, bazen hiç hissetmediğim günler oluyo , çok minikler çünkü 🥰😍
sandraa2 ferhpnar evet o senin bebisin ara ara hissedersin ileriki zamanda daha çok netleşecek bende sanki minik bir solucan gezer gibi oluyordu şimdi farklı sanki balık suya atlıyor gibi yada bebek hıçkırıyo gibi tepki hissediyorum 🥰
gokcegn21 ferhpnar yok Canm haftaya gidecem kısmetse. Bunda baya bulantım var zor bir gebelik. Acaba diyorum cinsiyet değişikliği ile mi ilgili çok merak ediyorum açıkçası
Sermec27 ferhpnar yok genelde en erken 20. Haftalara kadar her gün hareket olmaz hatta bazı annelerde 25 ten sonra düzene girer hareketler ben çok zayıf hamile kaldığım için 19 lardan sonra her gün hissetmiştim
Leylus ferhpnar ay iste bu ben ya.benimde oğlum 2 ay sonra 4 yaşına giricek.16 haftalık hamileyim çoğu şeyi unutmuşum 😬 sola.yqtmak gerekiyordu bende kendimi zorluyorum sağa yatmam lazım diye karistirmisim sabahtan beri ona gülüyorum 🤣bende hissetmedim daha bu arada😬 oglumu 18 den sonra hissetmiştim sanirim ama plesantam öndeydi o yüzden zor hissediyordum 😭sukur bunda öyle bisey yok.
ferhpnar Sermec27 ben oğlumda 22 haftalıkta dışardan belli oluyordu ama onda böyle hep içimde balık gibi kayıyordu
Dml991 ferhpnar benimde 16 haftalık oldu benim pek bişey hissettiğim yok ama arada bi anlık kas atması gibi oluyo o mu bağırsak mı bilemiyorum anlık olduğu için
Sermec27 ferhpnar benim oğlanlar hep hareketliydi valla hep kuduruklardi ilk oğlum sakindi ama ikincisi ona göre daha hareketliydi üçüncü daha da kuduruk 🥰
ferhpnar Sermec27 oğlanlar hep böyle galiba bana da şimdi 12+3 de erkek Çarşamba günü de kız dedi hangisine inanacağım bilmiyorum
Yasminnnnn ferhpnar Bende bu haftalarda çok hafif hissetmeye başlamıştım.ama her gün değil yani bir gün hissediyorsam iki gün hissetmiyordum ve ozellile uzandigim zaman hissediyordum