Nureymn Hastane ve 40 için kaç paket ped aldınız hanımlar ? Bugün molped ultra uzun gece 2 paket 18 li Orkid 26 lı gece pedi 1 adet canped mesane pedi aldım . Daha ne kadar almam gerekir ??
gizem-cbn Nureymn ben 18li bi bitirdim 2 tane 10lu bitirdim 16lıya başladım 24. Gündeyim 🥲 daha da harcanır gibi tam bitti fiyoeum tekrar oluyor çünkü
YeniGelinMeselesi Nureymn normal doğum veya sezeryan fark ediyor mu kanama mı oluyor adet olmuşuz gibi bu konuda hiç bilgim yok ya 🥹
gizem-cbn gizem-cbn sezaryen olduğum için ilk 2 gün hasta bezi kullandım külot gibi giyilemden 3. Günü hemşireler artık bunu giyme enfeksiyon olur dediler bebek bezi koyuyodum eve gelince de pede geçtim
YeniGelinMeselesi Nureymn adet olunca kullandığımız pedlerden kullansak olmaz mı ben her marka kullanamıyorum normalde adetken bi markanın sadece kullanabiliyordum diğerleri alerji yapıyor da
denizalismom Nureymn 8 tane Depend kullandım bir paket 24 lü molped bitirdim. Yeni paketi aldım 11 gün önce normal doğum yaptım . Kanamam bugün biraz azaldı
Adenala YeniGelinMeselesi Depend kilot gibi giyiliyor daha rahat oluyor ama kullanamam dersen uzun pedleri üst üste koyup kullanabilirsin canım sık sık değiştirirsin belki fazla kanaman da olmaz 🙃