5sezeryanim Ogretmen_Anne_ öyle şey olurmu ya çok acı verir iki kere oldum ama öyle bişey olmadı devletmi ozelmi yanlış anlamışsın dayanamazsinki
5sezeryanim Ogretmen_Anne_ narkoz az almışım son 20 saniye kalmis işlerinin bitmesine dakika bile değil uyandım dayanamadım doktor dayan bitti bitti dedi de kendime geldim sonra o 20 saniye dayanamadim
Ogretmen_Anne_ Selinmoon 5sezeryanim iremm00 anestezi olmadan yaptıklarını söylediler demin sordum tekrar çok korkuyorum doktor çok acımayacağını söyledi
seviksongul Ogretmen_Anne_ anestesiz kürtaj oldum devlet hastanesinde önce ilaçla düşürmeye çalıştılar düşmeyince kürtaja alındım 5 10 dk sürdü felaket bir şeydi çataldan kalktığımda bayılmıştım tansiyon düşüklüğünden. Devlet hastaneleri anestezi uygulamadan kürtaj yapıyor diye biliyorum
Masym34 Bende anestezi almadan kürtaj oldum ama ölseydim daha iyiydi asla unutamıyorum , kimse kabul etmesin böyle bişeyi
minikinsantanesi Ogretmen_Anne_ alttan iğne vurdular öyle oldum çok kötü bi andı benim için ikinci kürtajda beni uyutun dedim o şekilde özelde oldum hissetmedim hiç bişey
Ogretmen_Anne_ Selinmoon lokal anestezi uyguladıklarını söylediler ve çok az acı verdiğini söylediler bilmiyorum keşke tamamen uyutsalar dediğin gibi o anları hatırlamak çok kötü olacak 😔😔
Ahben0104_ Ogretmen_Anne_ aradan çok zaman geçmiş ama kürtajınız nasıl oldu acaba inşallah görürsünüz mesajımı