Sevgili anneler merhaba
2020 yılında 35+6 da acil sezaryen ile doğum yapmıştım. Suyum gelmişti ve ıkınma hissim yoktu. Suni sancı vermiş olmalarına rağmen, suni sancıyı hissedemiyordum. Doğum sancım hiç yoktu. Bu yüzden beni acil sezaryene almışlardı. Şimdi yurt dışına geldik, Kanada’ya. Burada yaşıyoruz. 35+0 haftalık hamileyim.
Dün bebeğin kalbi dinlendi (ultrason yok) zamanım yaklaştığı için normal mi sezaryen mi diye soruldu. Normalde hamilelere bizdeki gibi böyle bir seçenek sorulmuyormuş. Herkesi normal doğurtuyorlarmış. Dolayısıyla benimde 4 yıl geçtiği için normal doğumu düşün dediler. Ama ilki sezaryen olduğu için annelere tercih hakkı sunuluyor dediler.
İki hafta sonra bize kararını ver dediler. Ama o kadar kararsızım ki.. Ne yapacağımı bilmiyorum.
SSVD yapan anneler dikiş açılma durumu oldu mu? Karşılaştığınız bir sorun oldu mu ?
Normal doğum yapan anneler;
Ikınmayı o anda mı gösterdiler?
Belli bir ders niteliğinde ön hazırlık yaptınız mı?