Kubracls ben de bugün gittim mağazadaki dçsarış danışmanı hiç gerek yok almayın dedi ben de vazgeçtim. Birkaç güne zaten göğüsleriniz alışacak dedi 1 ay önceden göğüs kremi sürmeye başlayın yeter dedi. Bir de kraftın jelli göğüs petlerinden önerdi babymall de indirimdeydi 2 paket aldım.