Gkce27 acile gidin bi baksınlar telaş etmeyin hiç ilk gebelikse oluyor böyle ağrılar benim doktorum bana bebek tutunmaya çalışıyor oraya içinde büyüyor normal demişti benim acı eşiğim çok azdır gece uyuyamıyordum ağrıdan bi gidin acile içiniz rahatlasın en azından hatta yarın kendi doktorunuza da görünün ne olur ne olmaz hiç telaşa kapılmayın 🥰