Hatice4949 rahatladım bunları duyunca ya. Deminden beri korku girmiş içime ya bebeğe bişey olur,ya sorun çıkar. Benim tansiyon sorunum olduğu için riskim var o yüzden iğneyi yaptır dedi. 3kere sezeryana alinmaktan döndük tansiyon yüzünden. Allah’tan yapmadılar düşüre bildiler