byzblt bence normal gelişimi geride olsaydı doktor mutlaka söylerdi canım bende 31+2 haftalığım bugün kontrolüm vardı 1900 gram dedi. Genetik muhtemelen çünkü ben 1 haftadır ishal ateş titreme sadece su içtim hala doğru düzgün yiyemiyorum ama bebek gelişmiş çok şükür oğlumda kilolu doğmuştu annemin demesine göre ben 4 kilodan fazla doğmuşum 😂😂 çocuklarımda aynı bana benziyor muhtemelen bana çektiler