36+1 bel ağrısı başladi agirlastim akşamları tansiyon 8/5 oluyor ilk gebeligimde ilk 5 ay tansiyon düşüklüğü sebebiyle bayılma yaşıyordum 2.gebeligimde hiç yaşamadım ama son haftalar tansiyon düşüklüğü yaşamaya basladim korkuyorum oğlumun yanında falan bayilirsam diye şimdide 😢