mavikalpvemavikalp suadeeee ay normalmi oldu nasıl oldu hele anlattt Sağlıkla büyüsün minnoş analı babalı inşAllah🥰🥰
suadeeee mavikalpvemavikalp bi iki güne post açarım inşallah normal oldu ve hastaneye geldikten bir saat sonra 🥹🥹
aysenurkilicc Filizs atarsa 12 gün kaldı bende çok sıkıldım 38+3 şuanda dün gittim hiç açıklık yok bebek yukarıda dediler
ArasCagla Filizs son 6 gorunuyor uygulamada ama doktor 41. Haftaya kadar normal dogum icin beklenebilir diyor kismet😄
BurcuY92 Filizs Şafak 6, her şey hazır kızımın gönlü dışında. Ufak tefek sancılar gelip geri gidiyor :/