nagidem 6+3 deyim bu gün doktora gittim ama kese görünüyor bebek görünmüyor ve kalp atışı da duyulmuyor. Doktorum normal dedi sizler kaçıncı haftada gördünüz
Karsu123 nagidem benimde ultrasona göre 6+2 adete göre 7+3 geç döllenme olmuş dün gittik karından baktı bebek ve keseyi gördü ama kalp atışını duyamadık 1 hfta sonra tekrar gideceğim bir hafta nasıl geçecek bilmiyorum bende
Figen_Can nagidem Haftada hem kesesini gördük hem de kalp atışını duyduk merak etmeyin bazılarında ilk etapda duyulmayabilir bir dahakine duyarsınız inşallah 🤲🤲🤲
Irem19 nagidem vajinal ultrasonla 4 hafta keseyi gördüm. Karından 4+5 de gördü keseyi 6+2 de karından kalp atışını duyduk şükür. Acele etmeyin ultrasondan ultrasona da fark ediyor duyulur inşallah 🙏
nagidem Irem19 özel hastaneye mi gidiyorsunuz acaba ben devlette baktirmistim ultrason görüntüsü bile net değildi umarım ultrasondan dolayıdir
Irem19 nagidem evet özele gidiyorum ilk hamileliğimde de aynı doktora gitmiştim.Lekenmem olunca acile gittiğimde ultrason çok kötüydü mesela net değildi doğru düzgün görünmüyordu ama kendi doktorum ki net görüyor