Meryemcakmak01 ay bizim de öyle. Evde olmaktan kafayı yedi diyorum ben artık. Parka falan çıkarıyorum ama bi gün yapmue var bi gün hava kötü derken hep gidemiyoruz. Ya da hava iyi olsa bile ben sürekli yatmak istiyorum. Geörten sendromdalar mı yoksa biz mi bu hale getiriyoruz. Kreşe yazdurayım dedim. Ama yarım gün bulamadım. Tam güne de vicdanjm el vermedi evdeyken.