Arkadaşlarım 27 haftalık gebeyim şeker yüklemesinde şekerim aclık iyiydi.
Yükselemden sonra sınırda cıkmıştı. Doktorum dahiliyeye yönlendirdi. Ben gitmeden takip edeyim not alayım dedim. Biraz önce ölçtüm. 134 cıktı. İftardan sonra gine ölçücem. Bu takibi kaç saat arayla yapmam gerek acaba 134 yüksekmi😌😌😌