15 yılı aşkındır 365 gün olarak bu rahatsızlığı çekiyorum. Bahar ayları daha da kötüye gidiyor tabi. İlk gebeliğim çok rahat geçmişti. Resmen bebek bana şifa vermişti o zaman. Şu an ikinci gebelik ve ben yine mahvolmuş durumdayım. En son sağlık ocağı doktoru bitkisel bir jel önerdi. Gönül rahatlığı ile kullanabilirsin kendine, hatta bebeğine bile dedi. Adı alerjistop. Hemen aldım ve kullandım. Beni rahatlattı. İnternetten sipariş verdim aldım, eczanede yoktu. Boyutu küçükmüş ama doktorum 2 sene bile idare eder seni dedi. İsterseniz deneyebilirsiniz.