Selamlar benim bebeğim 34. haftada doğdu biliyorsunuzdur 14 gün oldu hala küvezde çok şükür bütün tedavileri bitti fakat sadece emme refleksi henüz yok bebeklerde emme refleksi internette okuduğuma göre 32. haftada geliyormuş fakat benimki hala borudan besleniyor hemşireler biraz üşengeç diyor rahatı seviyormuş. Bu refleks sonra bebegimi hastaneden alacağım, Emmeyen bebeklere nasıl bir çözüm buldunuz? Böyle bir sorun yaşayan var mı? Bugün kuzenim aradı onun bebeği hiç emmemiş hep kaşıkla beslenmiş. Bende mi aynı şeyleri yaşayacağım 😔