Elifyamann ya çok teşekkür ederim daha önce kimyasal yaşadım iğne kullanmam lazım genetikte pıhtılaşma çıktı doktora gittim dün 10 değerini hamile saymıyoruz kimyasala döner bu da sonucun 10 dan 100e çıkarsa tamam hamilesin derim yoksa adetle atarsın dedi sonuç çıkmadan dün çok moralim bozuktu bu sabahta çıkınca sevinemedim resmen öyle dediği için