Sevvalll42 Az önce peçetey sildiğimde afedersiniz pembe açık kan geldi aşırı heyecanlandım elim ayağım titriyo şuan bugün adetimin 6. Gün gecikmesi adet olsaydı direk sökülürdü benim açık oembe yerleşme kanaması olurmu
zey-nep11 Sevvalll42 6 gun gecıkmede yerlesmw olmaz balım adet sökülücektir 🤲🏻🥺 adete yakın zmanda olur herkeste ayni olcak dıye bi kural yok tabıkı ama inşallah vardır test yapta haber ver bıze🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Biranneikievlat22 Seni umutlandırmak istemiyorum ama ben şuan o şekilde hamile kaldım ve 16 haftalık olduk inşallah rabbim gönlüne göre versin canım 🥰
Sevvalll42 Biranneikievlat22 ama peçeteye sildikçe geliyo ya böylemi oluyodu bu inşallah adet değilimdir
Biranneikievlat22 Sevvalll42 evet aynen bu şekilde doktora gittim bana dediki sen adet olmuşsun ne hamilesi dedi kan testi istedi orda hamile olduğumu gördü doktor 😂
Sevvalll42 emirtimr1 evet pzt gitmeyi düşünüyorum test yaptım hepsinde gölge gibi çzigi vardı of inşallah adet değildir ama adet olsa bi anda sökülmezmi kalbim çıkıcak yerinden
Sevvalll42 Fatmadiebiri çıkmıyo canım testte gölge gibi hep pzt kan vermeye gidicektim inşallah adet değildir
emirtimr1 Sevvalll42 inşallah değildir askım ama iyi düşün yinede tamam mı rabbim gönlüne göre versin inşallah